comedy moker

mókerdumaszínház, avagy komoly játék komolytalanoknak! 18 + életszagú szövegek, fokozottan veszélyes, és csak erős idegzetűeknek! A kockázatok elkerülése érdekében,kérdezze meg orvosunkat... www.pokereger.hu

Hoppá...

Férj/Barát:

Drágám, elmondom a heti programomat!
Hétfőn gyúrni járunk a haverokkal, kedden BL meccs.
Szerdán mókerparti, szigorúan férfitársasággal, csütörtökön fallabda.
Pénteken beülünk borozni a fiúkkal, tudod, megbeszéljük, mi volt a héten.
Szombatonként anyáméknál ebédelünk, vasárnap meccset nézni jönnek a haverok.
Nem szeretnék változtatni az életemen, jobb, ha hozzászoksz!

Feleség/Barátnő:

Rendben édesem, köszönöm, hogy megtiszteltél a tájékoztatással, cserében én is elmondom az én hetirendemet.
Sokkal egyszerűbb, könnyen meg fogod jegyezni.
Én minden este 9-től kefélek. Aki itt van, az itt van, aki nincs, nincs...

Utolsó kommentek

  • pokereger: IronMan-nek a googlefordítóval angolra fordítva :) 1. Kukola's refraction: If Kukola elemlámpafén... (2010.11.11. 10:28) comedyfizika top5 törvénye
  • pokereger: Dudy vég-telen:A királyfi áll a királylánnyal, de nem a királylány-nyal, hanem a királyfi....és bo... (2010.10.29. 11:14) a csillagszemű dudás
  • pokereger: TRXis vakszintekkel "100 200, 200 400,300 600, 400 800, 500 1000, 600 1200, 700, 1500, 800 1600, ,... (2010.09.29. 17:53) ittavégefusselvéle
  • DuddyT: Csatlakozva elmondanám, hogy: A vízér fölött a Duddyfa szára Már takar colos torral jeleket... :-) (2010.09.02. 14:04) hatásokk
  • nanuka (Joci): Haladok :D (2010.08.19. 09:51) ittavégefusselvéle
  • GP(x): "A versenyzés akkor jó, ha soha nem tudod igazán, mi fog történni." /Kimi Raikkönen/ pláne ha még... (2010.05.17. 14:28) jo gp-gp-gp-gépkocsi
  • pokereger: Flipperpöcsi - Gina: vakvakvakvak va vak vakvakvakvak A lány, a játékterembe' várt A pókeren előn... (2010.05.13. 02:10) N'orba szájba Gina
  • GP(x): Va(k)Gina Már egy hete csak a va(k)ginára gondolok mindíg, fel-felállva. Nyikorgó fotellel öröméb... (2010.05.13. 02:00) N'orba szájba Gina
  • Utolsó 20

Naptár ahol a szerdák a fontosak

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

ki, ki kezd, ki az első, ki, ki és a kisbukta

2009.01.29. 15:07 | pokereger | 3 komment

előjegyzésben reg:
09.02.04. - DudyT, GP, BolykiZorro, DrRebuyWinner
09.02.11. - RicsiRich, GP

más:
eszembe jutott BolykiZorro milyen rendes volt tegnap, úgy örült a pokereger.hu-nak, hogy hozott Nekem egy BolykiBikavért http://www.bolykipinceszet.com/bikaver.php ...csak a végére elfelejtette, lehet sokkot kapot...(egész este szembe ült az 1.osztóval...), így a tegnapi bankrollom +bikavér, -egybeülő, -kétrebuy,- háromtea, -bikavér, az annyimint egy kisbukta :)

A bejegyzés trackback címe:

https://pokereger.blog.hu/api/trackback/id/tr100910349

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr. Rebuy 2009.01.29. 18:04:37

Turcsányi Dániel - Arany János : Dr. Winner Rebuy

Winner király, póker király
Száguld szürke lován:
Hadd látom, úgymond, mennyit ér
A comedy póker tartomány.

Van-e ott bor és chipsje jó?
Asztalán "fű" kövér?
Használt-e a remeklése:
A winner honfivér?

S a nép, az istenadta nép,
Ha oly boldog-e rajt’
Mint akarom, s mint a barom,
Melyet igába hajt?

Felség! valóban koronád
Legszebb gyémántja Nevada:
mely Chipset, bort, sört s minden jót,
Mámort, gyönyört megada.

S a nép, az istenadta nép
Oly boldog rajta, Sire!
Vakjaik mind hallgatva, mint
Megannyi puszta sir.

Winner király, póker király
Száguld szürke lován:
Körötte csend amerre ment,
És néma póker tartomány.

Nevada a hely neve,
Hol aznap este dőzsölt;
Krisztián, a vár ura,
Vendégli a királyt.

Vadat és halat, s mi jó falat
Szem-szájnak ingere,
Sürgő csoport, száz szolga hord,
Hogy nézni is tereh;

S mind, amiket e szép sziget
Ételt-italt terem;
S mind, ami bor pezsegve forr
Túl messzi tengeren.

Ti urak, ti urak! hát senkisem
Koccint értem pohárt?
Ti urak, ti urak!… ti alant ebek!
Ne éljen Mr. Dr. Rebuy?

Vadat és halat, s mi az ég alatt
Szem-szájnak kellemes,
Azt látok én: de ördög itt
Belül minden nemes.

Ti urak, ti urak, hitvány ebek!
Ne éljen Mr. Dr. Rebuy?
Hol van, ki zengje tetteim -
Elő vagy ezer magyar "mihályt"!

Egymásra néz a sok vitéz,
A vendég póker urak;
Orcáikon, mint félelem,
Sápadt el a harag.

Szó bennszakad, hang fennakad,
Lehellet megszegik. -
Ajtó megől fehér galamb,
Ősz V. emelkedik.

Itt van, király, ki tetteidet
Elzengi, mond az agg;
S pohár csörög, haló hörög
Amint az asztalra csap.

“Pohár csörög, haló hörög,
A nap vértóba száll,
Vérszagra gyűl az éji vad:
Te nyertél tegnap Te Király!"

Levágva társunk tízei,
Halomba, mint kereszt,
Hogy sirva tallóz aki él:
Dr. Rebuy, Te tetted ezt!”

Máglyára! el! igen kemény -
Parancsol a Király -
Ha! lágyabb ének kell nekünk;
S belép egy ifju padaván.

“Ah! lágyan kél az esti szél
Nevada Club felé;
Szüzek siralma, Vesztesek
Panasza nyög belé.

Ne szülj rabot, te szűz! anya
Ne szoptass csecsemőt!…”
S int a király. S elérte még
A máglyára menőt.

De vakmerőn s hivatlanúl
Előáll harmadik;
Kobzán a dal magára vall,
Ez íge hallatik:

“Elhullt csatában a derék -
No halld meg Mr. Dr. Rebuy:
Neved ki diccsel ejtené,
Nem él oly póker padaván.

Emléke sír a lanton még -
No halld meg Mr. Dr. Rebuy:
Átok fejedre minden dal,
Melyet zeng a póker torna tán.”

Meglátom én! - S parancsot ád
Király rettenetest:
Máglyára, ki ellenszegűl,
Minden póker comedest!

Szolgái szét száguldanak,
Ország-szerin, tova.
A Club Nevadában tegnap így esett
A híres póker torna. -

S Winner király, póker király
Vágtat szürke lován;
Körötte ég földszint az ég:
A néma póker tartomány.

Kilenc, bizony, dalolva ment
Lángsírba póker asztalán:
De egy se birta mondani
Hogy: éljen Mr. Dr. Rebuy. -

Ha, ha! mi zúg?… mi éji dal
Eger utcáin ez?
Felköttetem a Milánót,
Ha bosszant bármi nesz!

Áll néma csend; légy szárnya bent,
Se künn, nem hallatik:
“Fejére szól, ki szót emel!
Király nem alhatik.”

Ha, ha! elő síp, dob, zene!
Harsogjon harsona:
Fülembe zúgja átkait
A Klub póker torna...

De túl zenén, túl síp-dobon,
Riadó kürtön át:
Kilenc énekli hangosan
A vértanúk dalát.

Dr. River 2009.01.29. 22:52:43

Hát szóhoz nem jutok, ez szép volt.
Bár "ez megehletett", ahogy azt eszperente nyelven ember emlegetne. Minden tiszteletem Dr. Rebuy Winneré, aki rendkívül higgadt és átgondolt játékával méltán érdemelte ki a 2009. január hó legeredményesebb játékosa címet! (Remélem ennyi fényezés már megér egy ebédet:)

De Gyerekeee..k! Nekem eszperente nyelven eme vers elevenedett meg:

Dr. "Rever": (Nem) nyertem

Emberek! Ez nem lehet!
Nem erre teremtett engem ez Egyetlen!
Nem vesztesnek keveredtem bele
eme emberfelett esztelen levesbe!

S de ennek ellene megesett!
- dermedten meredtem elebem.
S temettem fejemet kezembe:
Kegyetlen megverettettem!

Nem kesergek, de ezt meglehet
nehezen hevere gyenge lelkem.
De nem neheztelek helyzetemre.
Szememnek kedves eme "mellesleg" eleresztett menyecske,
mely nekem e szertelen, vesztes kezeket letette.

De ezt fegyelmezetten nem emlegetem fel,
mert ez esetben nem lelkem verettete meg,
de gyenge testem ereje erre nem telne.

Sert nekem! Lelkemet ez fente
kellemes helyzetbe,
s emlegetett A4-emet nyertesnek nevezte.

Szememet legeltettem, sert es vedeltem,
kellemes emberekkel keveredtem.
Kell nekem hetente, estelente kedvesebb?
Nem! Megverettettem, de jelentem:
Nyertem es egyben!:)
süti beállítások módosítása