comedy moker

mókerdumaszínház, avagy komoly játék komolytalanoknak! 18 + életszagú szövegek, fokozottan veszélyes, és csak erős idegzetűeknek! A kockázatok elkerülése érdekében,kérdezze meg orvosunkat... www.pokereger.hu

Hoppá...

Férj/Barát:

Drágám, elmondom a heti programomat!
Hétfőn gyúrni járunk a haverokkal, kedden BL meccs.
Szerdán mókerparti, szigorúan férfitársasággal, csütörtökön fallabda.
Pénteken beülünk borozni a fiúkkal, tudod, megbeszéljük, mi volt a héten.
Szombatonként anyáméknál ebédelünk, vasárnap meccset nézni jönnek a haverok.
Nem szeretnék változtatni az életemen, jobb, ha hozzászoksz!

Feleség/Barátnő:

Rendben édesem, köszönöm, hogy megtiszteltél a tájékoztatással, cserében én is elmondom az én hetirendemet.
Sokkal egyszerűbb, könnyen meg fogod jegyezni.
Én minden este 9-től kefélek. Aki itt van, az itt van, aki nincs, nincs...

Utolsó kommentek

  • pokereger: IronMan-nek a googlefordítóval angolra fordítva :) 1. Kukola's refraction: If Kukola elemlámpafén... (2010.11.11. 10:28) comedyfizika top5 törvénye
  • pokereger: Dudy vég-telen:A királyfi áll a királylánnyal, de nem a királylány-nyal, hanem a királyfi....és bo... (2010.10.29. 11:14) a csillagszemű dudás
  • pokereger: TRXis vakszintekkel "100 200, 200 400,300 600, 400 800, 500 1000, 600 1200, 700, 1500, 800 1600, ,... (2010.09.29. 17:53) ittavégefusselvéle
  • DuddyT: Csatlakozva elmondanám, hogy: A vízér fölött a Duddyfa szára Már takar colos torral jeleket... :-) (2010.09.02. 14:04) hatásokk
  • nanuka (Joci): Haladok :D (2010.08.19. 09:51) ittavégefusselvéle
  • GP(x): "A versenyzés akkor jó, ha soha nem tudod igazán, mi fog történni." /Kimi Raikkönen/ pláne ha még... (2010.05.17. 14:28) jo gp-gp-gp-gépkocsi
  • pokereger: Flipperpöcsi - Gina: vakvakvakvak va vak vakvakvakvak A lány, a játékterembe' várt A pókeren előn... (2010.05.13. 02:10) N'orba szájba Gina
  • GP(x): Va(k)Gina Már egy hete csak a va(k)ginára gondolok mindíg, fel-felállva. Nyikorgó fotellel öröméb... (2010.05.13. 02:00) N'orba szájba Gina
  • Utolsó 20

Naptár ahol a szerdák a fontosak

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

N'orba szájba Gina

2010.05.13. 00:28 | pokereger | 2 komment

Egyszer fenn, egyszer meg lenn
Egyszer megy, egyszer meg nem, na ezt nevezem
Ezt már szeretem, ha a osztottpár kezemben,
Te rugdalod csak a labdát, én meg kezezem…(rárántom)
Lopakodj a megvetett ágyamba - Gina - csak csendesen
Kedvesem, meg leszel ma... rendesen.

A popcorn származása Tesco tudom biztosan
Összeütöttek neked valamit olyan jól pirosaranyosan.
Gyere velem, add a kezed,
Megfogod a ...lapom, ha van egy csöppnyi eszed
Jah, húzza a száját és kérdezi a hát vé,
Mi van ma velem, mér' vagyok ilyen ordenáré
Így is jól játszok a lapokkal, vagy szarul?
Egyszer fejre, egyszer övön alul,
Egyszer a hátamba, egyszer az arcomba,
Ecc-pecc te most nemmehetsz talán a háromba.

A Marianna-árok meg a Himalája teteje,
a gina legmélyebb csodalámpás feneke
Is jutott már bőven, én megkaptam a magamét,
A felhők fölött szálltam asztalon, vagy hátul a kanapét
Nyomtam, mindenféle gondban, görcsel a gyomromban,
Gombóccal a torkomban, félóránként bontottam
A söröket, te nem görgetted az asztalon a rögöket,
Nem volt olyan rossz, de most már örülök, hogy vége.
Azóta meg telerakom ám az egész tulipános világot,
Mer, feldolgoztam azt a sok szarlapot, amit kivágott
Meg a fast szed neked majd megint ódázva virágot
Mer' elbsztad magadnak, azt vágod?

Hallod!? Má’ megin' itt vagyok, má' megin' ragyogok,
Már nem bánatomban, csak úgy hobbiból, ha bebaszok
Most elvagyok itt fenn, csak tengetem, csak lengetem,
Egyszer fenn, egyszer fenn.

Mint a higanyszál, néha tét, néha nyál,
Meg a korsó is a kútra, tudod, csak addig jár,
Míg a sánta kutya egérutat nem nyer!
A seggem törölgethetem az erényeimmel…
S-O-R-S, érthetetlen az a sok jól megtervezett véletlen
Doktor! játssz jól minden szerepben...

De reszkess, ha érzem, hogy én vagyok a nyeregben!
Reszkess, mert mostantól én leszek a tettes,
Nem az a kedves fajta, amolyan rebuyos ellenszenves,
Én leszek, ki diktál, mer' a fejembe száll
Az a sok baromság, amivel az élet traktál,
Mint gépifraktál, olyan bonyolultnak tűnik mégis egyszerű,
Ha édes a szád íze ráébreszt a keserű,
Hogy nem maradhat mindenki lenn meg odafenn sem,
Ha feldobsz valamit, le kell, hogy essen.

Fenn, meg egyszer lenn, és egyszer fenn, meg egyszer lenn-lenn-lenn.
Fenn, meg egyszer lenn, és egyszer fenn, meg egyszer lenn-lenn-lenn.
Fenn, meg egyszer lenn, és egyszer fenn, meg egyszer lenn-lenn-lenn.
Fenn, meg egyszer lenn, és egyszer fenn, meg egyszer lenn-lenn-lenn.

play és olvasd újra, ha nememlékeznél olvas_va_gina...

A bejegyzés trackback címe:

https://pokereger.blog.hu/api/trackback/id/tr691989951

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

GP(x) 2010.05.13. 02:00:34

Va(k)Gina

Már egy hete csak a va(k)ginára
gondolok mindíg, fel-felállva.
Nyikorgó fotellel örömében,
ment az asztalra, ment serényen.

Én még őszinte ember voltam,
ordítottam, toporzékoltam.
Hagyja a dagadt qrvát másra.
Engem vigyen föl a lakásra.

Csak ment és teregetett némán,
nem szidott, nem is nézett énrám
s a lapok fényesen, suhogva,
keringtek, szálltak a magosba.

Nem nyafognék, de most már késő,
most látom, milyen boszorkány ő -
sötét haja lebben az égen,
ginát old az éj vizében.

pokereger 2010.05.13. 02:10:52

Flipperpöcsi - Gina:
vakvakvakvak va vak vakvakvakvak

A lány, a játékterembe' várt
A pókeren előnyt adott, s hagyott
Hogy megnyerjem a játékot
Hiszen, tudta, hogy elhiszem
Ő nálam csak jobb lehet, s hazamenet
Útközben megkérdezem:
Gina,elloplak éjjel egy partiba
Gina, Gina, Gina
Gina, megtudta rögtön egész Comedya
És reggel becsöngetett a kanadaimaffia

Az út, hoszúnak tűnt tudom
Ő megállt a félúton, átölelt
"A banántt unom" - így követelt

Gina, a jutalomjáték te vagy nekem
Gina. Gina - te bestia

Nem bánnám, ha nem ülnél, mint egy szűzlány
Csak jönne mindakét barátnőd veled
Megérinthetném neked....

Gina, a jutalomjáték te vagy nekem
Gina, Gina, Gina
Gina, megcsíptél most már - nincs vita
Gina. Gina - te bestia

www.youtube.com/watch?v=_A-cQkA1fC8&feature=player_embedded
süti beállítások módosítása