comedy moker

mókerdumaszínház, avagy komoly játék komolytalanoknak! 18 + életszagú szövegek, fokozottan veszélyes, és csak erős idegzetűeknek! A kockázatok elkerülése érdekében,kérdezze meg orvosunkat... www.pokereger.hu

Hoppá...

Férj/Barát:

Drágám, elmondom a heti programomat!
Hétfőn gyúrni járunk a haverokkal, kedden BL meccs.
Szerdán mókerparti, szigorúan férfitársasággal, csütörtökön fallabda.
Pénteken beülünk borozni a fiúkkal, tudod, megbeszéljük, mi volt a héten.
Szombatonként anyáméknál ebédelünk, vasárnap meccset nézni jönnek a haverok.
Nem szeretnék változtatni az életemen, jobb, ha hozzászoksz!

Feleség/Barátnő:

Rendben édesem, köszönöm, hogy megtiszteltél a tájékoztatással, cserében én is elmondom az én hetirendemet.
Sokkal egyszerűbb, könnyen meg fogod jegyezni.
Én minden este 9-től kefélek. Aki itt van, az itt van, aki nincs, nincs...

Utolsó kommentek

  • pokereger: IronMan-nek a googlefordítóval angolra fordítva :) 1. Kukola's refraction: If Kukola elemlámpafén... (2010.11.11. 10:28) comedyfizika top5 törvénye
  • pokereger: Dudy vég-telen:A királyfi áll a királylánnyal, de nem a királylány-nyal, hanem a királyfi....és bo... (2010.10.29. 11:14) a csillagszemű dudás
  • pokereger: TRXis vakszintekkel "100 200, 200 400,300 600, 400 800, 500 1000, 600 1200, 700, 1500, 800 1600, ,... (2010.09.29. 17:53) ittavégefusselvéle
  • DuddyT: Csatlakozva elmondanám, hogy: A vízér fölött a Duddyfa szára Már takar colos torral jeleket... :-) (2010.09.02. 14:04) hatásokk
  • nanuka (Joci): Haladok :D (2010.08.19. 09:51) ittavégefusselvéle
  • GP(x): "A versenyzés akkor jó, ha soha nem tudod igazán, mi fog történni." /Kimi Raikkönen/ pláne ha még... (2010.05.17. 14:28) jo gp-gp-gp-gépkocsi
  • pokereger: Flipperpöcsi - Gina: vakvakvakvak va vak vakvakvakvak A lány, a játékterembe' várt A pókeren előn... (2010.05.13. 02:10) N'orba szájba Gina
  • GP(x): Va(k)Gina Már egy hete csak a va(k)ginára gondolok mindíg, fel-felállva. Nyikorgó fotellel öröméb... (2010.05.13. 02:00) N'orba szájba Gina
  • Utolsó 20

Naptár ahol a szerdák a fontosak

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Erik a Farkas

2009.01.24. 14:56 | pokereger | Szólj hozzá!

Üdv sporttársak és kedves hölgy olvasóink,remélem vannak ilyenek!

Hát hol is kezdjem eme nemes szerda este történetét! (09-01-21)
Bihi barátom kedd délután említette,hogy lehetőség van egy szerda esti póker menetre,egy szerény , visszahúzódó,lelkes,amatőr,na jó haladó,na jó-jó félprofi csapat társaságában.
Hát én kaptam az alkalmon és beneveztem.
6 órai pontos érkezés a tetthelyre,a pultos hölgy egész jó,az ülőhely sorsolásnál Májki (brutál emelő,semmit el nem dobó)haverem elém keveredett,gondoltam baj már nem lehet!
Fél hét körül indul a lap,kezdeti lányos zavaromat kis Heinekenem szürcsölésével leplezem,majd gyönyörű lapok érkeznek és zsetonom számát is kb.triplájára növelem!
Ezek után jön a fordulat Double F30 Feri sporttársunk pályafutását osztóként folytatja és innen indul a lejtmenet!Ez nektek nem gyanús???Ugye-ugye! :-)(Na jó a későbbiekben egy Ász pár befigyelt,ezt külön köszönöm Ferikém,bocsi Zoli de az Ász,10-re én is megadtam volna az all-in-t )
Majd jön az első nagy pofon:nagy vakként Q,2 kézbe,Májki osztó pozícióban, ketten maradunk.Flopba egy izmos kettes,chek,chek,turn egy Q,Májki emel,tökéletes,csak megadom,mi baj lehet,majd jön a river egy 10-es.Májki emel én vissza all-in és megad!!!Mi van nála?Hát persze,persze egy Q,10-es,köszi FORTUNA én is szeretlek... Nehézkes talpra állás,ezt még kiheverem.
Gondoltam ezzel a river királyt megkoronáztam,de nem,ez még csak a kezdet!Ez után jön az a bizonyos mélyütés,ami így utólag egy lórúgásra emlékeztet.Ha tudnátok milyen nehéz leírnom mindezt,de csak röviden,szóval nekem flopba három ötös Karcsi kísérővel,semmi gyanús,csak chekkelek,turn egy semleges,viszont azt hiszem flösstől megijedek,emelek,majd kapok egy vissza emelést,erre azonnal all-int tolok és megadás!Belül érzem tuti nyerek és hanyag,laza mozdulattal kidobom az ötös tercemet!Na most figyeljetek,szembe velem Viktor sporttárs alias DR. River (és még ez sem volt gyanús) szája szegletében apró mosoly jelenik meg és szemrebbenés nélkül kipakol elém egy Ásztól ötig tartó sort,a river semleges!ÖSSZETÖRTEM! Innentől a storynak vége is lett,szinte semmire sem emlékszem,olyan állapotba kerültem és mint olvassátok ez nem a kis Heinekkenemnek köszönhetem!!!
Remélem elnézitek nekem,de ki kellett írnom magamból ezt a csapást,hogy legyen erőm regisztrálni a jövő hét szerdai Poker Tournamentre.
Amúgy köszi urak a társaság viszont mindent kárpótolt és külön gratulálok a nyertesnek ehhez a kiegyensúlyozott,taktikus,

remek játékhoz!!! :-)

Erik a Farkas

A bejegyzés trackback címe:

https://pokereger.blog.hu/api/trackback/id/tr61899703

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása